Patrzac na to inaczej, moze sa czesci, ktore sa sporne i wtedy faktycznie diler dla swietego spokoju je wymienia z wlasnej kasy. Stad tez czesto tekst o tym, zeby pojechac tam gdzie auto bylo kupione.
Ale tez czesto slyszalem tekst o tym, ze diler zglasza problem i SAP akceptuje wymiane. Pewnie dopiero po przeprowadzeniu pewnych czynnosci przez ASO a potem SAP i ewentualnie fabryke (podwykonawce) kasa jest zwracana. Z drugiej strony, przeciez to nie sa kwoty z kosmosu, bo nie wierze w to ze sprzeglo wsadzone przez dilera za 1100zl tyle go kosztowalo. On za nie zaplacil pewnie max 400zl. To i tak juz jest z marza x posrednikow. Przeciez cale auto w czesciach kosztowaloby z 0,5mln zlotych a nie marne 50tys zl.
W mojej branzy bylo tak, ze to ja mialem uwzglednic gwarancje lub nie (najczesciej byl to zwrot lub wymiana towaru) wtedy to szlo do mojej centrali, a nastepnie do producenta i producent wystawial fakture korekte, ew wymienial sztuke na nowa. Jak nie uznal, to moja firma byla w plecy.
Ale tez czesto slyszalem tekst o tym, ze diler zglasza problem i SAP akceptuje wymiane. Pewnie dopiero po przeprowadzeniu pewnych czynnosci przez ASO a potem SAP i ewentualnie fabryke (podwykonawce) kasa jest zwracana. Z drugiej strony, przeciez to nie sa kwoty z kosmosu, bo nie wierze w to ze sprzeglo wsadzone przez dilera za 1100zl tyle go kosztowalo. On za nie zaplacil pewnie max 400zl. To i tak juz jest z marza x posrednikow. Przeciez cale auto w czesciach kosztowaloby z 0,5mln zlotych a nie marne 50tys zl.
W mojej branzy bylo tak, ze to ja mialem uwzglednic gwarancje lub nie (najczesciej byl to zwrot lub wymiana towaru) wtedy to szlo do mojej centrali, a nastepnie do producenta i producent wystawial fakture korekte, ew wymienial sztuke na nowa. Jak nie uznal, to moja firma byla w plecy.
Komentarz